عکس های استاد شادمهر عقیلی در کنسرت هامبورگ در کشور آلمان
نوشته شده توسط : شادمهر

     

 

عکس:   عکس های استاد شادمهر عقیلی در کنسرت هامبورگ در کشور آلمان

 

توجه:  این عکس ها بدون درج تگ و تبلیغات است و در یک فایل zip شده برای دانلود گذاشته شده

 

 

 

 

 

 

 

www.pic.iran-forum.ir/images/tub7b1s18e18825kchm.zip


 

                                                          www.shadmehrmusic.loxblog.com

 




:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1404
|
امتیاز مطلب : 154
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
behi1ty در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
salam
khoda ro shoker
bebakhshid man duset nadaram ke weblogam por az baner beshe
age kari dashti dar khedmatam

/weblog/file/img/m.jpg
behi1ty در تاریخ : 1390/1/30/2 - - گفته است :
سلام دوست من
برنامه ای که می خواستی برایت آپلود کردم و امیدوارم که به کار شما بیاید
من بچه هاشمی هستم و پدر بزرگم و پدرم و عمو هایم هم در اینجا بزرگ شده اند و بهترین دوست عموم همین آقای شادمهر بود اگر تونستم عکس هایشان را برایت آپلود می کنم(قول نمی دم چون عکس ها دست عمومه که تو آلمان زندگی می کنه)
بازم به من سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
Tragzes در تاریخ : 1390/1/30/2 - - گفته است :
سلام.ایمیلم رو در خبرنامه ثبت کردم.لطفا هر موقع منتشر شد خبر بده.باتشکر.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: